Saturday, October 23, 2010

Kisah Ketika Mengerjakan Haji

1. Kisah suami isteri semasa di Tanah Suci Makkah. Jika di Tanah Air biasanya jika berlaku salah faham sisuami hanya memendamkan perasaan marah didalam hati apa lagi jauh sekali untuk menggunakan tangan dan kaki.
2. Bila mereka berada disana semasa mengerjakan haji sisuami bila berlaku salah faham akan mula memukul menggunakan tangan dan kaki terhadap isterinya.
3. Agaknya kenapa ini semua beleh berlaku. Ini berlaku jika di Tanah Air ia tidak dizahirkan walaupun keinginannya atau niat ada, tetapi bila di Tanah Suci berlaku perkara yang sama maka perkara ini dizahirkan serta merta apa yang sebenarnya ingin dilakukan.
4. Oleh itu berhati-hatilah kita terhadap setiap tingkah laku kita setiap hari dan selalulah meminta ampun kepada Allah SWT akan perbuatan kita dan mohon supaya diperbaiki akhlak kita dari masa kesemasa kerana hanya DIA yang mampu mengubah kita kearah yang lebih baik.

1 comment:

Anonymous said...

SALAM YA.
saya setuju.. banyak kesah terjadi spt bapa saya yg kaki ketagih seks dan ppuan. bila di mekah dia nampak perempuan menghempet dia macam nak menggoda dia..dan siap described t t k ppuan tu. bila org cuci darah di lantai tu sedap dia je kata darah period.

Even though dia tak tau..

balik haji makin teruk. dgn kakak ipar dia pun dia ajak pergi jalan kat pekan.

cakap kotor..

lepas tu macam macam lagi...

memang benar ditulis dia tas.